Wygrałam!

Dzisiaj mnie natchnęło i zebrało na wspomnienia.
Dotarło do mnie jak wiele się zmieniło, jak wiele dała moja dotychczasowa walka. Litry łez i hektolitry wylanego potu i miliony wyrzeczeń, a efekty (jak widać) są piękne już dzisiaj - szczerze mówię, że jestem z siebie dumna! Przyszedł czas, że mogę śmiało mówić, że już wygrałam - o matko!




Wygrałam, pomimo moich rozstępów, które już będą ze mną na zawsze. Je też pokochałam.. Dlaczego? Za każdym razem gdy na nie patrzę przypominają mi jak cholernie ciężką drogę już przeszłam i, że nigdy nie chcę wrócić do tego co było kiedyś.

Ale jedno jest pewne, zdrowe odżywianie, ćwiczenia i treningi biegowe zostają ze mną - pokochałam to! Fakt faktem nie tak jak mojego mężczyznę, ale zawsze :P

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz