Wybierasz. Walcz.



Nadszedł koniec roku, przyszedł czas na podsumowanie.

Tym razem "troszkę" większe. Osiem miesięcy ciężkiej pracy za mną. Pracy nad zmianą na lepsze swojego życia, zmiany tego co siedzi głęboko w głowie i zatruwa pracę serca, praca nad swoim wyglądem, praca nad tym by w życiu coś osiągnąć... Chcesz wiedzieć co ciekawe słychać u Grubaski? Chcesz wiedzieć co się zmieniło? I co powinno się jeszcze zmienić? Zapraszam ;)

Czy przez ten rok udało mi się zmienić na lepsze swoje życie?
Tak! Czy udało mi się zmienić te myśli, które zatruwają serce? Dzisiaj już wiem, że nigdy nie jesteśmy w stanie 100%  tego osiągnąć, lecz między innymi właśnie po to mamy to życie by próbować wyrzucać z serca to co ono ciągle zbiera z szarego i zniszczonego świata. Oh! Spokojnie, wszystko jest w naszych rękach, tylko my potrafimy pozwolić na to by te szarości zostały zastąpione barwami kolorowych chwil, uczuć i osób! ;) Czy udało mi się zmienić coś w swoim wyglądzie? Nie mi to oceniać, ale pierwszy raz w życiu czuję się kobieco, a to raczej dobry znak. Praca nad tym by coś w życiu osiągnąć? Kulam tę sprawę do przodu ;)

Często spotykam się z tym, że ludzie mówią, iż jestem teraz zupełnie inną osobą. Prawda jest taka, że cały czas jestem tą samą osobą. Zmieniło się tylko tyle, że ta dziewczyna dojrzała, stała się kobietą i schudła jakieś 45kg... Co dzisiaj ciekawego słychać u Grubaski? Czuję się tak jakby ktoś wymienił mi mój mózg. Godziny spędzone na treningach wykształtowały nowe spojrzenie na świat. Dziś wspominając tamtą dziewczynę, blondynkę, która ważyła 115kg, która była stłamszona i zamknięta w sobie przez okropnych ludzi... Ta dzisiejsza brunetka, nadal z nadprogramowymi kilogramami wie, że nigdy nie dopuści do tego by być tam gdzie była na początku tego roku. Zrobi wszystko by pozbyć się tego co jeszcze zostało. Zrozumiała, że prawdziwemu mężczyźnie nie będzie przeszkadzało kilka kilogramów więcej, jeśli prawdziwie i dojrzale się zakocha to zaakceptuje ;) Tylko czy w końcu to ona będzie potrafiła sama siebie zaakceptować i pokochać?...



Obecnie czekam na pozbycie się zapalenia z nerek, ostatnie dni w pracy i ruszam z dietą i siłą na treningi. <3

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz