Papu


Dobrze, że ten tydzień już się kończy - mam nadzieję, ze wariacje jelitowe też się skończą!

Pomówmy dziś o "papu", bo wielu przy tym odpada -  nie wytrzymuje tych wszystkich wyrzeczeń, niedobrego, bez smaku jedzenia, ale nie zapominajmy, że dieta nie musi być nudna! :)

ŚNIADANIE I: Owsianka lub różniste płatki do których możesz dodać co tylko lubisz - owoce świeże/suszone, warzywa, orzechy, kakao...  Spośród wielu wypróbowanych mi najlepiej przypadła do gustu owsianka (na mleku) z bananem! <3 oraz płatki ryżowe z płatkami w polewie jogurtowej i z suszonymi truskawkami i morelami - polecam! :)

ŚNIADANIE II(jem je tylko gdy jestem na uczelni): Również duże pole do popisu, jogurty, owoce, warzywa, kanapki...  raczej coś małego na "zapchanie" żołądka. U mnie z reguły jest to kanapka lub "sucha" bułka i do tego twarożek.

OBIAD: ja jem wszystko - mniejsze ilości, więcej warzyw niż całej reszty! :D

KOLACJA: owsianka, płatki, kanapki, koktajle...

Do tego, codziennie max. 2 kawy, minimum 1,5l wody i wszystko (oprócz wody) do 18 ;)
No tak 4 tygodnie już za mną. Już do wszystkiego się przyzwyczaiłam - najtrudniejszy czas za mną! Teraz tylko cierpliwości i czasu, a wszystko będzie w porządku. Nie myślałam, że tak szybko, ale ludzie zaczynają mówić, że widać już pierwsze efekty - fajnie, motywuje mnie to jeszcze bardziej. W tym wszystkim najważniejsze jest to by dbać o brak monotonni - ciągle trzeba zmieniać posiłki, trasy biegowe, a nawet i muzykę przy której biegasz - wrzucam moją obecną "listę", przy której miło można spędzić czas na przebieżce.
 

Kendji Girac - Andalouse
Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
Sean Paul - Got 2 Luv U Ft. Alexis Jordan
Calvin Harris - Pray to God ft. HAIM
Capital Cities - Kangaroo Court
Bastille - Pompeii
Lorde - Team
Zedd - Stay The Night ft. Hayley Williams
Neon Jungle - Braveheart
Hideaway By Kiesza
Secondcity - 'I Wanna Feel'

Ps. Za 10 dni zaczyna się sesja - nie lubimy, oj jak my tego nie lubimy... Czuję jak ten cały stres pomału spada na moje barki!

~Jula

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze:

  1. Przeczytałam ostatnio, że najlepszy na kolację jest twaróg, nawet nie jogurty. I drugie, żeby pieczywo jeść tak do 14, a później nie. Nie ma co wariować, ale powoli można wprowadzać. Chociaż jak zaczęłam, to stawałam przy lodówce ze stwierdzeniem, że nie mam co zjeść na kolację, bo wszystko jest bardziej śniadaniowe... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń