Session


Z dzisiejszym dniem ruszyła moja "uamowska" sesja. Pierwszy egzamin i zarazem najcięższy w tej sesji - Ekonomia (część mikroekonomicza, czyli różne obliczenia, wzory, wykresy, krzywe.. bla, bla, bla). Nie od dziś wiadomo, że jestem totalnym nieudacznikiem matematycznym, więc podsumowując ten egzamin mogę jedynie tak:



Wyniki mają być do poniedziałku, a ja już się zastanawiam jakim cudem zaliczę poprawkę...

Dieta i bieganie.
Moje gorsze dni nadal trwają. Od dwóch tygodni bez zmian. Dlaczego? Chyba dlatego, że motywacje opadły, a w szczególności siły. Coraz częściej łapię się na tym, że chcę większych efektów i najlepiej w szybszym tempie, a przecież dobrze wiemy, że tak się nie da, prawda? ;)

Zaczynam dostrzegać też to, że problem leży w mojej głowie. Nie dociera do mnie to co już się stało. Nie widzę tego co się zmieniło - 3 lata temu byłam "większa" o 27kg. Pomimo tego, że tych kg już nie ma to nadal się czuję jakby one były. I co z tym zrobić? Dzisiaj nie znam odpowiedzi na to pytanie. Póki co nie mam co panikować, bo wszystko mam pod kontrolą i mogę schudnąć jeszcze 10kg by wszystko było w normie. Szybko przeliczmy.. By schudnąć (rozsądnie!!!) te 10kg potrzebuję ok. 2miesięcy, zatem jest jeszcze mnóstwo czasu by poćwiczyć, popracować i ogarnąć to co się nagromadziło w głowie, Punkt dla mnie, bo widzę, że problem jest i trzeba coś z tym zrobić. Co takiego? Proste - przestać myśleć o tym wszystkim jako o odchudzaniu  i wymienić to na myśli na temat zdrowego trybu życia. Jeśli uda mi się to zdziałać wszystkie głupie myśli o tych efektach też się uspokoją. Trzymajcie kciuki! ;)

Ps. Krótkie podsumowanie:

- 43dni za mną,
- jutro 30-sty dzień (i ostatni!) z Lineą
- zaczynam szybciej biegać <3 (co powoduje krótsze dystanse :/ )
- niebawem 01.06 - pierwsze porównanie: miejmy nadzieję, że to będzie mały prezent na moje urodziny!

Po egzaminie poszłam dzisiaj się trochę odstresować (oczywiście z najlepszą mą! <3 ), a jak odstresować to tylko i wyłącznie zdjęcia!




~Jula <3

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze:

  1. Jak będę miała depresję na egzaminie to chyba się rozpłaczę!

    OdpowiedzUsuń