Belly Training

Witajcie w grubaskowym świecie! :D 
Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem treningu brzucha. To raczje jest takie 30dniowe wyzwanie, które sama mam zacząć od jutra! Nowy miesiąc, nowe siły, nowe plany, nowe wyzwania! Może dołączycie do mnie? :)
Poniżej znajdziecie ćwiczenia z których składa się każda seria.
Zestaw składa się z ośmiu ćwiczeń. Każda seria to 20 razy każde ćwiczenie.
jako, że wyzwanie jest 30dniowe to dzielimy je na 3 cykle - cobyśmy dali radę! :)
1cykl: 1.-10.07, 2 serie (czyli osiem ćwiczeń - każde po 20razy, razy dwa - dwie serie)
2cykl: 11-20.07, 3 serie (czyli osiem ćwiczeń - każde po 20razy, razy  3)
3cykl: 21-30.07, 4 serie (czyli osiem ćwiczeń - każde po 20razy, razy 4)

*ósme ćwiczenie: tzw deska/plank - 10 razy po 20sekund na 1 serię!
UWAGA! Jako, że zdrowie najważniejsze pamiętajcie o tzw. reście! W ciągu tygodnia niech to będzie przynajmniej jeden dzień zupełnej przerwy od treningu, mięśnie potrzebują czas na odpoczynek i regenerację!




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Tematyka podobna do mojej :)
    Zapraszam!

    ~ my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń