Marz i walcz!

Cześć Chudzinki!
Grubas trochę nawywijał. Kręgosłup zaczyna się odzywać. Niestety dobrze znam ten ból, czyli na dniach będzie "grubo" - eh! Już wisi w powietrzu ten cały szit i niebawem będzie ciężko się poruszyć, ale co tam nie pierwszy i z pewnością nie ostatni raz. Jak widać da się przeżyć! Ponadto dopadła mnie pierwsza kontuzja łydki. Mam nadzieję, że maksymalnie do środy.czwartku wszystko się ustabilizuje i wrócę do biegania, bo bez tego już pomału zaczynam się czuć mniej więcej tak samo jak ktoś zabiera mi moje oczy, tzn. okulary ;) Zatem najbliższe dni spędzam na 100% odpoczynku, mięśnie mają swój wymarzony rest, a potem z podwojoną siłą wracam do pracy. Pamiętajmy, że nic się samo nie wydarzy, nic się samo nie zrobi! 



Jako, że mamy już wakacje, w pracy mniej zleceń, nauki już wcale (!<3) można spędzić trochę czasu na swoich pasjach. Tak właśnie przysiadłam i pracuję nad swoim małym talentem ;) Pewnie co jakiś czas będą się tutaj pojawiać jakieś rysunki.

       

Mogę się Wam w końcu pochwalić! Dzisiaj po raz pierwszy bez problemu (co widać na dwóch poniższych zdjęciach) mogłam założyć spodnie w rozmiarze 40 - ah! Spodnie o 4 rozmiary mniejsze od tych które nosiłam gdy zaczynałam swoją walkę <3 I w głowie nastał taki mały spokój, bo już został tylko jeden (OSTATNI!) rozmiar do tego wymarzonego ;)


        



Walczmy o swoje marzenia, bo jest warto! :*

~Jula :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz