Better life


Gorsze dni odeszły w zapomniane!
Świetnie. Podsumowując okazuje się, że to prawda, iż gdy są gorsze dni to bardzo dobrze. Dlaczego? A to dlatego, bo to oznacza, że po tym czasie przyjdzie lepsze. Tak też jest! Mam tyle siły psychicznej (fizycznej oczywiście też), że nic nie jest mi straszne. W końcu zaczynam patrzeć dobrym okiem w swoją stronę (pewnie gdyby nie było aż takich efektów to byśmy na to jeszcze musieli poczekać), ba! Zaczynam się sobie podobać! :D Dwa miesiące za mną i wg mnie podczas diety to te pierwsze dwa miesiące są najcięższe, potem to już tylko przyzwyczajenie. Zmiany są już widoczne gołym okiem - a jeśli nawet ja sama to stwierdzam to muszą być duże. Psychicznie jestem z pewnością pewniejsza siebie i radośniejsza! Przestałam być ciągle smutna i niezadowolona z tego powodu jak wyglądam. Fizycznie - o matko! Tak jak na początku mówiłam, że w sobie lubię ewentualnie włosy to teraz mogę wypisać więcej tych "rzeczy", zaczynając od tzw. dołeczków w polikach kończywszy na szczuplejszych (w końcu widocznych) kostkach!
Plany na najbliższe dwa miesiące?
Odchudzanie zamienić po prostu na zdrowy tryb życia i już bez kompletnej spiny podchodzić do tego wszystkiego! Oraz przy okazji zrzucić jakieś 8kg.

A teraz coś dla miśków!
Nowa odsłona, nowe porównanie - ja do tej pory jestem w szoku, podziwiam swoją wytrwałość i jestem z siebie dumna! ;)






Pamiętaj! <3


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze: