Kobieco

Dzisiaj kobiecy wpis. By nudno nie było! :D


Ale zacznijmy od sedna tego bloga, czyli diety!
Dzisiaj przełomowy dzień. Nowe postanowienie - zobaczymy czy i w tym wytrwam! Przyszedł czas by wyrzucić z diety pieczywo, które jak wiemy jest kaloryczne. Są różne zastępniki tego produktu, ale ja wybrałam wafle ryżowe, które są dostępne w różnej kombinacji dodatków. Dzisiaj kupiłam dwie paczki, jedna z siemię lnianym i wiesiołkiem, a druga z dodatkiem banana ( <3 ) i kokosa! Pierwsze już dzisiaj poszły w ruch i są smaczne :)



No tak, jak wiecie gdy się chudnie trzeba dość często wymieniać swoją garderobę! Próbuję robić to systematycznie, mniej więcej co 3-4 tygodnie. Możecie mi wierzyć lub nie, ale po raz pierwszy w życiu musiałam kupić nowe obuwie, bo większość butów, które nosiłam była za duża! :o Od dawna chciałam mieć trampki typu "slip on" w centki lub zebrę lecz zawsze twierdziłam, że do owych butów potrzeba szczuplejszych nóg! Dzisiaj poszłam na poszukiwania butów odpowiednich do zakupionej niedawno czarnej sukienki - od razu po głowie chodził mi kolor pudrowy, łososiowy. Zatem po długich poszukiwaniach buty znalazłam, ale moją uwagę w sklepie zwróciły wyżej wymieniony "slip on". Chwila zastanowienia i już były kupione! :)




Myślę, że ten uroczy łososiowy będzie idealnie komponował się z czarną długą sukienką! :)

~Jula

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz