Holiday!

Wakacje! Nareszcie! Co prawda jeszcze nie wszystkie mam wyniki egzaminów, ale i tak cieszę się już, że właśnie dzisiaj zaczynam wakacje - mam nadzieję, że  będę mogła się chwalić, że w całym roku nie miałam ani jednej poprawki na uczelni! :) A skoro wakacje to i dużo wolnego czasu... Pewnie ciekawi jesteście co mam w planie? Jako, że ostatnie dwa tygodnie poszły marnie pod względem treningów mam zamiar to wszystko nadrobić! Mój wolny czas, a więc zamierzam go wykorzystać w pełni dla siebie. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) W końcu mogłam zabrać się za zmienienie czegoś w swoim pokoju, jak przystało na studentkę Turystyki i Rekreacji padło na trochę geografii ;)





W zeszłą sobotę wybraliśmy się na Lednicę - jeśli nie kojarzycie sprawdźcie w necie ;) Ciężko powiedzieć jak było, umierałam, byłam nawet w szpitalu... Eh! To znak, że jadłam za mało, więc trzeba było co nieco dołożyć by organizm miał siłę - jest lepiej!





... no i przez to też moja alergia wjechała na najwyższy szczebel! :( Ale warto było! :D

 

Co tu dużo pisać... Przyszedł czas relaksu i chillowania!

Korzystam w pełni ze słońca, a co tam! :D


Ps. Może w końcu w tym roku opalę te moje bladziuchy, wrrr...!

Słonecznego weekendu! :*

~Jula <3

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę... Ja jutro egzamin, później w środę i w czwartek. A do tego co? Jutro drukuję pracę licencjacką i czekam na termin obrony... :) Pięknych wakacji! Może znajdzie się czas na jakąś kawę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Kochana to będę twardo trzymać za Ciebie kciuki! :) Zobaczysz, na pewno wszystko ładnie zdasz! A co do kawy.. Jak najbardziej! Ale obawiam się, że najszybciej zobaczymy się na Boskim :(

      Usuń